-
Produkty
Oszczędzanie i Emerytura
Klient firmowy
Osoby indywidualne
Niezbędne pliki cookie są wykorzystywane w celu prawidłowego funkcjonowania strony. Strona korzysta również z analitycznych plików cookie, które wykorzystywane są w celu ulepszania funkcjonowania strony i informacji o sposobie korzystania ze strony. W celu uzyskania więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookie, zapoznaj się z naszą Polityką cookie.
Relacja z Debaty PAP Biznes z udziałem Piotra Szulec
Zapraszamy do PAP do relacji z Debaty PAP Biznesu z udziałem naszego Prezesa Piotra Szulec.
„DEBATA PAP BIZNES: Wokół GPW trzeba budować pozytywny przekaz, to przyciągnie inwestorów”.
W przekonaniu Piotra Szuleca, prezesa Skarbiec Holding i Skarbiec TFI, największym problemem jest to, że nie ma obecnie w Polsce odbiorców gotowych na treści dotyczące rynku kapitałowego.
„Problemem nie jest dobór treści, problemem jest odbiorca. Nie ma odbiorcy gotowego dzisiaj na te treści. Każdy z nas tu obecnych to nie w czasie nauki, ale zdobywając doświadczenie zawodowe wykształcił w sobie chęć i możliwość odbioru informacji ekonomicznych” – powiedział.
„Jeśli nawet uprościmy te informacje, znajdziemy dla nich specjalną formę przekazu, to i tak sama treść czy forma nie będą wystarczające, gdyż cały czas nie ma jeszcze rynku odbiorcy tych newsów, zainteresowanego giełdą i rynkiem kapitałowym. Trzeba by go dopiero wykształcić” – dodał Piotr Szulec.
…
Piotr Szulec, prezes Skarbiec Holding i Skarbiec TFI, wskazuje, że domom maklerskim brakuje pomysłu, w jaki sposób skierować swoją ofertę do ludzi młodych.
„Jak się spojrzy na domy maklerskie, to nie widać dzisiaj narzędzi i skutecznego sposobu komunikacji do inwestora młodego. Jednym z możliwych do wdrożenia tu i teraz sposobów jest komunikacja prosta, szybka i prowadzona za pośrednictwem social mediów” – powiedział.
Cały artykuł dostępny jest na biznes.pap.pl